map              

pátek 16. listopadu 2012

Remix: Red cowboy shoes


 
kovbojské botičky Deichmann

Tyhle botky se ke mě dostaly vlastně náhodou. Koupila si je maminka, ale po pár dnech usoudila, že jí není příjemná pozornost kterou červené 'kovbojské' boty u nás vyvolávají :) a taky se jí v nich asi špatně řídí nebo co... takže jsou moje :D řídí se v nich parádně, líp než v mých leopardích :D a taky jsem zjistila, že se mi celkem k pár věcem hodí... i když jsem původně byla na deichmanna hoooodně naštvaná. Kdo sakra navrhne kovbojské boty v červené, zelené a modré... Já jsem je chtěla v tmavě hnědé.... ale neva, mám červené a něco jsem k nim i vymyslela ;) 


moto tričko k nim bude super na jaro :)



tohle jsem měla na sobě dnes, džíny F&F, tričko s jamesem deanem <3 a svetr ann christine


a tohle bude super až si koupím silonky ;) parádní podzimní obleček...

Žádné komentáře:

Okomentovat