map              

neděle 17. února 2013

Apple a day...



začínám se stravovat zdravě a bylo mi doporučeno udělat očistu organismu a střev :P hledala jsem na internetu a našla nějaké vlákninové tabletky a různé věci které jsou k tomu vhodné a spoustu diskuzí k nim... no a pak jsem dostala od přítelovy maminky radu k nezaplacení - jíst jablka. Obsahují totiž vlákninu a další věci které podporují trávení... a navíc jsou dobré na zuby a dásně. Jím teď už týden 3-4 jablka denně, a opravdu mám trávení rychlejší... taky jím jogurty s přidanou vlákninou a ovesné vločky a kaše :) taky se dá udělat jablečná dieta, při které se nepije nic než voda a jí se jenom jablka po dobu 3-5 dnů. to by mi asi hodně rychle lezlo krkem, takže to prokládám normálním jídlem a pila jsem  i kofolu a v pátek dokonce pivko ;) zažívání mám upravené rychleji než s aktivií a ještě mám vitamíny :) Mňam...


I started to eat healthier than I used to, and a friend recommended me to do a cleanse diet. I searched some tips online and found some fiber capsules and drinks and many opinions on them. Then I discussed this with my boyfriends mother and she recommended an apple diet/cleanse. Apples consist a lot of fibre and other enzymes and thingies that help digestion... also they are good for teeth and gums... For the last seven days, I have been eating 3-4 apples a day, and really, my digestion works faster immediately. i also eat yoghurts and oatmeal :) another way to do this cleanse is an all-apple diet. You should drink only water and eat only apples for 3-5 days... but that would probably make me feel sick, so Im sticking with just a few apples every day. I drink coke and even had beer on friday night :) Yum...

Žádné komentáře:

Okomentovat