map              

pondělí 23. dubna 2012

asi jsem se zamilovalaaaaaaa <3 .....

do Bubble tea


jenom si tak jdu pro večeři ( naprosto nezdravou, Lucie styď se :P ) a tam na mě mrká nápis: Novinka Bubble tea :) spoustu jsem toho o něm četla, hlavně na blogu mojí oblíbené Elsie :) a dneska jsem si ho poprvé dala :D kdo ještě neví o co se jedná, jsou to želé kuličky ( bublinky) které se tlustým brčkem nasajou i s pitím :) v některých je sirup :D mňamiiii. Dala jsem si broskvový a už se těším až vyzkouším další :) myslím že z toho udělám každotýdenní tradici. Dokud je nevyzkouším všechny :P 
Jenom pro info, v Brně jsem si zatím všimla tří podniků kde ho mají, všechny hned u nádraží :) jeden přímo v nádražní budově v Deli Joy, jeden u vietnamských stánků, v tom hned vedle bývalého kasina a jeden když se jde po mostě z Vaňkovky směrem k tescu. Kdyby někdo věděl o dalších tak sem s nima . 

broskvový bubble tea <3 mezi zubama mám tu želé kuličku :D 


Žádné komentáře:

Okomentovat