map              

pondělí 23. dubna 2012

Pusinkuuuu

Pokud nosíte často rtěnku, je potřeba mít vyhlazené rty aby se rtěnka neroztekla nebo tak, nevím prostě chápem všichni ne ? :D No a protože jediná značka která vím že Lip scrubs dělá je Lush a to je zaprvé daleko a zadruhé drahý... (a za třetí že mám krásnou sbírku jakože vintage kovových krabiček od bonbónků, které se konečně k něčemu budou hodit :) ) tak si namícháme vlastní :P  



budem potřebovat: 
krabičkuuuu (jednou ukážu svoji sbírku ...)
cukr - hnědý nebo bílý to je jedno, já jsem použila hnědý
vazelínu nebo balzám na rty
medík
olivový olej


Postup: Smícháme lžíci cukru se lžící medu, přidáme půl lžičky vazelíny a promícháme. Přidáme olivový olej ( v receptu který jsem použila já je taky půl lžičky, ale stačí míň, ať to není moc olejový :D ) Zase promícháme, dáme do krásné krabičky a je hotovo :)
Fotky postupu nemám ptž jsem to míchala když mamča uklízela kuchyň po nedělním obědě a už tak se blbě dívala že míchám balzám na rty s olejem :D :D :D těžký život blogerů prostě...

krásná krabička s Audrey :) 

takhle krásně to vypadalo namíchané :)

a takhle to vypadá po třech týdnech používání

Různě po netu je spousta variant tohoto samého receptu, například jak přidávat příchutě a tak. Ale myslím že medová vůně a třtinový cukr dohromady jsou příjemné :) Taky tam bylo psáno že jedna dávka je dobrá asi týden. Tak jsem si říkala že napoprvé zkusím jak dlouho to vydrží. Používám scrubík už tři týdny a pořád krásně voní a taky mi zbyla ještě půlka krabičky, i přesto že ho používám každé ráno i večer po čištění zubů. A funguje úžasně :D 









Žádné komentáře:

Okomentovat