map              

středa 8. srpna 2012

Piston heart

malá kolekce mojích moto triček, která se brzo zase rozroste :)


Betty Boop motorcycle club... tohle tričko mám už asi 6 let z jednoho sekáče u nás, snažila jsem se ho hledat na netu ale kolekce BB motorcycle už moc nejsou vidět :( 


jakože harley tričko Motor rebel z C&A někdy z jara...


moje milované tričeeenko Indian Larry které se mnou objíždí všechny moto akce <3 dostala jsem ho na Vánoce když se maminka konečně smířila s tím že jiná už nebudu :D :D :D je z obchodíku Motohanz

další plánuju nějakého krasavečka z obchoduHarley Davidson Dresden ale tam je těžko vybrat, všechno je tam krásný :D :D :D 

a když už jsme u toho, tak tady můj nový nápad na tetování... jenom čekám až bude mít známý čas :D :D :D

<3


Žádné komentáře:

Okomentovat