map              

sobota 18. srpna 2012

Recenze: Ziaja


tak už jsem ozkoušela kosmetiku Ziaja... teda aspoň já si myslím že několik dnů stačí :) 

a moje závěry? 

Odličovač: parádní, dá se opravdu s čočkami jak je psaný na obalu, na voděodolné tekuté linky funguje líp než spešl odličovač na voděodolné :) trošku mi ale vadí že špatně odličuje linky kreslené tužkou. Jeden den jsem ji měla a při odličovaní se mi udělaly pandí oči :( teda zas takový problém to není, ptž linky tužkou si kreslím jednou za uherský rok, ale musela jsem použít ještě vlhčené ubrousky... jinak super a doporučuju :D a určitě si ho koupím znovu.

Krém: je psaný jako tělové máslo, takže se dá pochopit že je trochu hutnější... na obličej mi to moc nevyhovuje a kdybych si ho patlala na tělo tak je ta krabička hned pryč... ale protože krásně voní tak si ho nechám na ruce :) 

Ještě jsem v drogérii objevila olivový tělový krém... pokud mi bude pěkně vonět tak ho zkusím ... stejně mi dochází můj oblíbený citrusový Garnier :)

Žádné komentáře:

Okomentovat