map              

sobota 19. ledna 2013

DIY: cupcake toppers

jednoduchý a podle mě cekem vtipný způsob jak zkrášlit cupcakes nebo muffiny (tyhle jsou jenom muffiny ptž než se z nich staly cupcakes tak miláček jich stihl půlku spapat :D )
this is a simple and fun way to decorate cupcakes (or muffins in this case, because before i even started on the frosting, my beloved boy ate half of my batch... :D ) 

tenhle obrázek jsem použila já
i used this picture


stáhněte si na netu obrázek s nápisem Keep calm and eat a cupcake (nebo jakýkoliv jiný) já jsem si původně stáhla ten růžový a v GIMPu si ho předělala ještě do modra :) Obrázek jsem nijak nezmenšovala, prostě jsem si na tiskárně nastavila 16 obrázků na stránku v 16 kopiích.
vyřežte nebo vystříhejte obrázky (vždycky po párech) a nalepte na párátko nebo zkrácenou špejli z obou stran... jednoduché :) a celkem pěkné...

download the picture sayig Keep calm and eat a cupcake (or any other). Originally I dowloaded the pink one and colorized it in GIMP. I didn't resize the picture, I just set my printer to 16 pages per sheet and then to 16 copies.
cut your pictures  (keep them in pairs), glue to a toothpick from both sides and voila... simple and cute 





Žádné komentáře:

Okomentovat