map              

sobota 12. ledna 2013

DIY home improvement

mám miliardu šperků a hlavně naušnic... většinou mi teď s tunelem stačí od kždé jedna, ale stejně je blbý je hledat v krabici s ostatními šperky. takže jsem vymyslela řešení. už dlouho sháním stojánek na jakém tyhle náušky mají v obchodech, ale nikdy jsem nevyhrála aukce kde byly :( takže než se mi to podaří, vymyslela jsem tohle... je potřeba jenom rulička od toaleťáku... rozstříhněte, udělejte dírky, ozdobte. já použila samolepící tapetu... :P
I have a great lot of jewellery, especially earrings. now i need only one of each pair, as Im wearing a 16mm plug in my ear. but it still sucks to look for the one i need every morning. so i came up with a solution. i have been looking for jewellery store stands forever,  but i was never lucky enough to win auction on them on ebay. so untill that time comes, i made this ... all you need is a toulet paper roll :) cut  up and make holes in it. and decorate if you like. i used sticky vinyl wallpaper :P


v našem pidibytečku máme jenom jednu skříň, takže je potřeba skladování řešit pomocí krabic... první dva měsíce to byly obyčejné krabice od bot, ale je úžasné co s nimi dokáže kousek vinylové tapety :) 
we only have one closet in our tiny apartment, so we needed many cardboard boxes to store our stuff. they were ordinary shoe boxes until now. its awesome how far can a simple piece of vinyl wallpaper go in decorating... 




(můj stojan na šaty v celé své kráse)
(my clothes rack in all its glory)

Žádné komentáře:

Okomentovat