map              

středa 6. června 2012

Bandana Bejby

pořád nosím něco ve vlasech, ať už mašličky, infantilní gumičky ( nejoblíbenější se žábou nebo halloweenská s pavoukem...), klobouky nebo šátečky :) a pochlubím se s nima :D



třešinkový dlouhý z C&A, vždycky si z něj vážu mašli na styl Minnie :D


tenhle je taky z C&A a dělám s nim to samý :)


tenhle je ze sekáče, a nosím ho buď jako mašli nebo jako pásek k trenčkotu, ale přemýšlím že ho zkrátím aby byl jako klasická bandana...


klasický gengsta šáteček :D :D :D 


krásný lesklý ale celkem tuhý šátek, vždycky z něj uvážu mašli a přisponkuju ho na drdol :P


tento v poslední době nosím nejčastěji, taky je ze sekáče 


tento růžový má perfektní velikost ale špatnou barvu. pro mě je taková nekombinovatelná, ale já něco vymyslím. obarvit nepůjde ptž je z uměliny, tak nevím co zatím :D ale byl z nějakého časopisu a darovanému koni na zuby nehleď  žejo :D 


To stejnak ještě nejsou všechny, některé mám v Brně a některé nevyžehlené, od toho jak sou už permanentně zavázané :D nejvíc mě pobavil bratránek (asi ze 6. kolena) který se mě jako první ptal, jestli patřím k nějakému gangu, podle toho jak mám uzel na stranu :D :D :D

Žádné komentáře:

Okomentovat