map              

úterý 19. června 2012

motorock

Krásně nám vyšlo počasí :) i kdy teda na sobotní vyjížďce v kožený bundě a džínách bylo na chcípnutí :) kámoška jela jenom v kraťasech a tílku a je zas celá spálená :D tak to si nevybereš.... ale dobrá akce, dobří lídé, dobré pití :D za ty štípance a spáleniny to stálo :D :D :D 


Anetka, naše malá motorkářka, právě přijíždí :D 


nádherné upravované Virago <3 můj sen :P 



další Virago, našeho předsedy :D krásky to sou :)


Marsí, Ondra a drsňácký brejle (a můj luxusní kouř :D )


Mársí, Lůc a drsňácký brejle ( bez kouře protože to fotil amatér :D )


sem si ani nevšimla že ta sukně je tak krátká.... mám ji tak dlouho, kdysi mi byla těsně nad kolena :D 
hehe a martensky :D prej to vypadá že jsem si tam ty kytičky kreslila sama :D


(na sobě mám tričko Indian Larry customs, sto let starou sukni, boty Dr.Martens, taška Emily Strange)


náš předseda a já... na tu pokročilou hodinu celkem slušná fotka :D 


moji náhradní taťkové Honza a Jenda :D 


Rammstein revival, ti byli skvělí :D :D :D ten zpěvák totální pekelník a luxusní boreček bubeník <3 

Žádné komentáře:

Okomentovat