map              

pondělí 4. června 2012

Music Monday I.

Dneska jsem úspěšně zvládla zkoušku (chybí mi 1 bod do áčka... grrrr :P ) ... takže plán pro zbytek dne byl dostat se domů, najíst a nedělat nic :D takže jsem si uklidila pokoj,  podívala se na poslední díl Game of thrones ( bože to je tak nefér že musím na další díl čekat ještě 307 dní... a že tam John Snow byl tak málo ... <3 :D ) a měla jsem hrozné nutkání pustit si desky :) a jak jsem vybírala, tak jsem si říkala, proč se nepodělit o svou sbírku :) udělám z toho seriálek :) každé pondělí moje oblíbená hudba...


A začneme mojí nejcennější sbírkovou deskou... 

dvojalbum Will.i.ama z Black Eyed Peas - Must B 21. Je z roku 2003, a původně vyšlo jenom na vinylu :) Já jsem si ho koupila když jsem byla na 3 měsíce v Anglii, za poslední peníze z první výplaty, asi za 12 liber, což pro mě byly tehdy 3 hodiny práce :D ale prostě když jsem ji tam viděla tak jsem ji tam nemohla nechat ( těžko věřit že je to 4 roky a pořád si jí tak vážím a ráda ji poslouchááám...)



 a na tomto úžasném gramofonku si to poslouchám... dostala jsem ho na Vánoce právě ten rok co jsem byla v Anglii (teda Vánoce pro mě byly až 1. února :) a taky to byly jediné Vánoce bez mojí úžasně úchylné rodinky...) dobrá napodobenina stylu 50. let, což je přesně design který se mi líbí a moje maminka to dobře ví <3




heh, vedle vidíte moje oblíbené žvýkačky v kulatých krabičkách....

Žádné komentáře:

Okomentovat