map              

úterý 10. července 2012

Decor dreams I.

Miluju prohlížení stránek s nábytkem a doplňky a přemítání jak asi bude vypadat můj první vlastní byt :) bude to takový mix stylů a barev a šíleností asi :D :D :D 
Mám totiž ráda hodně stylů - etno, retro, barokní židličky a toaletní stolky, design z poloviny století :) takže asi tak... i minimalismus se mi líbí, ale ze své podstaty jsem sběratelský človíček a minimalismus je na mě málo zabydlený ;)
Rozhodla jsem se udělat malý seriálek mých oblíbených věcí z různých e-shopů :) a protože miluju kafíčka, čajíčky, koktejly atd., tak první část budou kuchyňské doplňky :D



úplně se vidím jak z nich piju colu s rumem :P 


z takovýchto věcí moje geek srdíčko úplně jásá :D :D :D


tyhle musím mít!!!


hrozně se mi líbí vtipné tvořítka na led, a obzvlášť v létě jich není nikdy dost... 
mám doma puzzle, hvězdičky, srdíčka, kytičky a mořské koníky a tyhle potřebuju 
na své out of this world drinčíky :D :D :D



slánka a pepřenka ve tvaru flašky od coca-coly ?
 yes please...a k tomu na stůl kytku do té skleněné flašky :)

všechny věci Plasticland a RetroPlanet

Žádné komentáře:

Okomentovat