map              

úterý 17. července 2012

HATE !!!

V klídečku si prohlížím svoje oblíbené blogy a najednou u Vítka článek z InStyle magazínu!  a to mi teda hnulo žlučí !!! to že on byl označen za strašáka, i když to prej bylo nedorozumění bych ještě zkousla, protože chvilkama mám k jeho stylu výhrady... ale nikdo nejsme dokonalý že... no ale co mě teda pekelně vytočilo byl ten kousek o slečně Mici... kolové sukně které jí nesluší či jak to tam bylo psané... Jakmile se objeví někdo kdo má jiný styl než podarované věci z H&M showroomu tak je zle... popřípadě někdo kdo má rád módu a váží víc než 30 kilo... nemyslitelné... za sebe si myslím že kolové sukně a vůbec styl 50. let vypadají nejlíp právě na takové ženské postavě, a neříkám to jenom proto že mám skoro stejnou a že tento styl taky nosím :D ... no nicméně, InStyle jsem si nikdy nekupovala a už vím proč :D už je mi fakt špatně z těch barbín blogerín jak přes kopírák... a pak aby se člověk styděl říct že má blog !!! tak jen do mě :D :D :D 


jo a koukněte na slečnu Mici a její parádní výtvory :)

1 komentář:

  1. ahoj luci, ja ti moc dekuji za komentare u me na blogu a taky za podporu v tomhle clanku! at zijou zensky s krivkama :)

    OdpovědětVymazat