map              

sobota 21. července 2012

OOTD: party night

včéra jsem šla utužovat pracovní kolektiv :) na bowling. a předtím na slepičí pokec s kámoškama ( jedna z nich se bude vdávat, už mám pozvánku, mám hroznou radost <3 navíc budem družičky v červených šatičkááááách <3 :D :D :D ) takže outfit jednoduchý ae účinný :) holkám se nejvíc líbil můj účes který pořádně nevidíte :P ale v podstatě to bylo tady     <-   tohle akorát po jedné straně s dlouhýma divokýma vlasama :D myslim že to mělo celkem úspěch, ale jak jsme po bowlingu šli s klukama tancovat tak se to trošku uvolnilo a už to nebylo ono tak jsem to zhodila :D řádili jsme do 3 do rána a pak sme jak malé děcka běhali v dešti po městě :) takže utužování kolektivu velice povedené :P :D :D 

a tu už teda ten slibovaný outfit, i když na pitomých fotkách z webky... navíc naslepo focených protože ten rámeček kde se má člověk vidět byl celý černý :D :P musim zjistit co to je... 


(sorry za to funky pozadí v podobě cvičících nástrojů :D :D :D) 


šatičky ZARA, džíska Mustang asi sto let stará :D s DIY cvočkama, 
ségřin pásek ze kterého vidíte jenom přední cvočky :D 

k tomu přesně tahle ségřina kabelka Green day
a tyhle tenisky akorát né Converse ale z new Yorkeru :D :D :D


a můj parádnický náramek za který mě určitě stihne boží trest :D :D :D


teď následuje chill out na balkóně v houpací síti s nějakou parádní knihou nebo komiksem :) pak obídek od mamíska <3 a pak zase párty... žijeme len raz :D :D :D

Žádné komentáře:

Okomentovat