map              

pátek 28. června 2013

Crochet progress


Svůj vestičkový projekt jsem zatím dala k ledu, respektive vymotala do klubíček a mám už další nápad co s tím :) a teď mám další posedlost, protože přítelova maminka (můj háčkovací guru) mě naučila háčkovat do kruhu :D bude to baťůžek nebo taška se stahováním nahoře, takový vak :) jenom doufám že ve švadlence budou mít dost té melírované příze... a už jsem jenom krůček od učení granny squares 

I scrapped my vest project, for many reasons, I turned them back into balls :D now I have another obsession, because my boyfriend's mother (my crochet guru) taught me how to make circles :P i decided to make a bag or a backpack with a drawstring :) i only hope the notion store will have enough of that colored yarn... and I'm a step away from learning granny squares :)

Žádné komentáře:

Okomentovat