map              

sobota 29. června 2013

Homemade beauty

Dneska mám pro vás tip na vlasový sprej pro stejný efekt jako dělá mořská voda- mermaid hair. Viděla jsem ho i v obchodě od značky Schwarzkopf (Got2be) za 140 Kč, a rozhodně si ho koupím protože jsem zvědavá :) ale zatím tip na DIY mermaid hair... původní recept je z blogu Free People který jsem si upravila podle sebe, ale určitě se jich dá najít víc... 

Today I want to share a hair spray recipe to help you create beach hair look. I saw it in store from Schwarzkopf brand, and I'm going to buy it because I'm curious :) but for now, I give you this DIY version. I took it from Free People blog and I altered it, but you can definitely find more...

budete potřebovat: vlažnou vodu, mořskou sůl, olej (na FP dávali kokosový, já dala pár kapek olivového), gel na vlasy (není potřeba), nádobku s rozprašovačem 

ingredients: lukewarm water, sea salt, oil (FP used coconut, I used what I had on hand - few drops of olive oil), hair gel (optional), bottle with pump 


Do skleničky jsem si nalila vodu a dala do ní rozpustit sůl. Protože jsem to dělala od oka, zkusila jsem po přidání dvou lžiček jestli už chutná dost 'mořsky'. Nechutnala, tak jsem ještě lžičku přidala :D potom jsem do toho zamíchala lžičku olivového oleje. Ten tam je jenom proto aby se vlasy příliš nevysušovaly, ale vzhledem k tomu že používám výživný olej od L'Oreal, nechtěla jsem to s ním přehánět. Přelila jsem to do své super flaštičky s rozprašovačem a nakonec jsem ještě ségře sebrala gel a přidala tam pár kapek. Gel není nutné tam dávat, ale já jsem ho přidala proto že moje jemné vlásky moc nedrží tvar. Potom jsem flaštičku zavřela a pořádně protřepala... 

This paragraph above is how i did it, I eyeballed all the amounts I used so it' will be a big surprise in how it turns out :D For the original instructions on Free people blog click here





Žádné komentáře:

Okomentovat