map              

středa 30. května 2012

DIY: Tattoo bag

Dneska jsem se stavovala v sekáči, jenom tak protože nic konkrétního nepotřebuju ( teda potřebuju, plavky, ale ty si v sekáči kupovat nebudu ... :P ) a měla jsem celkem štěstí. mám nové bílé tričko na počmárání nebo jenom rozstříhání za 5 Kč, tričko s pirátskou lodí též za 5 :D a tuhle perfektní kabelku retro tvaru, za 20 Kč :D  ...  Nejdřív jsem myslela že to je koženka, ale je to spíš nějaký vinyl... No a to bych nebyla já, aby zůstala jen tak žejo :P



1. skica, původně jsem chtěla aby tam byly dvě vlaštovky a srdce...


 obrysy jsem si předmalovala fixou a vybarvila bílou barvou na textil
(v pozadí můj milovaný stroječek a kreativní bordel :P )



Hotovoooo !!! 

jakmile barva zaschla, začala jsem malovat. Na tyhle věci používám fixy Copic (lihové), které potom vždycky zafixuju. Je na nich super že mají dva různé hroty na různé plochy :) a maluje se s nima od nejtmavších barev po nejsvětlejší, protože jakmile se tmavší odstín přejede světlým, krásně se spojí a udělají hladký stín :) 

Co říkáte na moji oldschool tattoo kabelku ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat