map              

pátek 4. května 2012

Majáles

legen... počkejte si :D ...dární

perfektní kapely, perfektní počasí ( i když chviličku mírně poprchalo, ale nejsme z cukru ne ? :D ) a navíc jsem vydržela v šatech a v sandálkách až do tří do rána úplně bez problémů :D


majáles začínal myslim už ve dvanáct průvodem, ale já byla v té době ještě doma a lítala jsem kvůli telefonu, a sehnat víno a tisíc dalších věcí! Navíc mi nešlo odemknout auto a tak, prostě samé zdržování :D ale dojela jsem právě včas na Rockyho Leona. Znám ho teprve chvilku, myslím že od té doby co se poprvé začal řešit majálesový line up :) ale slyšela jsem od něj několik písniček a zaujal :D a na živo samozřejmě ještě lepší. Hrál s takovou tou věcí, jak se něco nahraje a pak se to zpětně pustí a hraje to dvojhlas :) kdo ví jak se to menuje, ráda se poučím :D


Rybičky :) známí, v pohodě :D 


Zoči Voči... o téhle kapele jsem slyšela asi potřetí v životě, předtím jsem od nich slyšela jenom 1 písničku, a teď už mám celou diskografii (2 CD :D :D :D) prostě boží kluciii <3

a tady řešení mého hadrového dilematu :D 


jednoduché, a myslím že i celkem v pohodě to vypadalo :D 

šaty H&M 
pásek od Vietnamců :)
taška MARS bags
sandálky Deichmann 
prstýnek Gate

a samozřejmě vlnka na vlasech :) celkem rychle se to chytlo, mému okolí se to líbí, asi u ní zůstanu :D





Žádné komentáře:

Okomentovat