map              

pondělí 7. května 2012

Sewing for dummies :D

už jsem dlouho nic nešila, jako úplně from scratch :) a když mi zase funguje stroj a venku pršelo, byl by hřích to nevyužít... zachvilku začne zas zkouškové a nebude čas na žádné tvoření... :) takže, původně jsem měla představu že si ušiju šatičky ve stylu Marilyn Monroe, za krk, celé rozevláté...  


...jenomže na takové jsem neměla správnou látku a ani sem nemohla najít na netu střih, a nejsem zas takový majstr abych si sama vymyslela kde budou záševky a všechno :D takže jsem použila starý střih podle kterého mám pouzdrové šatky které jsem šila loni, a akorát jsem na něm zvětšila přední i zadní výstřih a místo spodní části jsem si prostě ustříhla a naskládala pruh látky :) 



burdy z loňska :) 
puntíkatá látečka ze které ještě nějaké šatečky na 
100% uděláám <3 
zmiňované proužkaté šatky a látka na ty dnešní :D


v tom aby se prase vyznalo někdy :D :D :D




hotové šatky :D



hotové :) s páskem pučeným od ségry, to se ještě těším na zítřek až si k nim vyrobím nějaký který se bude líp hodit (a nesmějte se že mám zavřené oči, zrovna se mi chtělo kýchnout :D :D :D )


Žádné komentáře:

Okomentovat