map              

čtvrtek 3. května 2012

Festival DIY II.

tohle není tak úplně DIY :) teda je ale není to kdoví jak originální :P ale rozhodla jsem se to zahrnout do série festivalových diy projektů, ptž se blíží léto a tak se to hodí... a o co teda jde :) upravování šatů... :) 
ráda chodím do sekáčů, a občas objevím zajímavé šatky se kterýma by se dalo něco dělat :) a když za ně dám 10 kč, tak se mi ta práce do nich investovat vyplatí :) většinou se jedná o zkracování, ptž většina šatů které si koupím v sekáči jsou absolutně divných asexuálních délek :D ale u těchhle to bylo problémů víc :)
například že délka rukávů byla mega giga divná, končily mi asi 5 cm nad zápěstím, a nedaly se ani ohrnout ani nic ... druhý problém, u krku byl malinký stojáček, který byl moc velký takže divně padal. a nakonec délka :)

zkrátila jsem rukávky i délku, ustřihla jsem stojáček a 
udělala vpředu kulatý výstřih a vzadu rovný :) lepší ne ? 
brzo je ukážu na sobě :D


Žádné komentáře:

Okomentovat