map              

středa 12. prosince 2012

12/12/12

zajímavé datum dnes :) a jedna osůbka mi napsala k tomuto dni přání které končilo slovy Happy Friday :) tak já nevim co máte dnes za den vy? ale kdyby byl pátek tak se taky nezlobim ;) no a tady nějaké poslední tvořeníčko :P 

konečně k nám do korálkárny dorazily tyto pryskyřicové růžičky. nikdy se mi nechtělo to objednávat z internetu, protože v obchodech kde je měli jsem si většinou nevybrala nic jiného a platit kvůli tomu poštovné... pche :D le tak už je mám. zatím pokusně každou jedenkrát, bylo tam víc barev ale tyhle se mi budou hodit nejvíc :) stejně mi od každé jedna stačí když mám v druhém uchu tunel :D  ale kdyby měl někdo zájem, klidně mohu nakoupit a udělat pár (za 20 Kč)



a moje funky sponečka vánoční, z filcové hvězdičky a dřevěné hvězdičky, jednoduše slepené k sobě a nalepené na sponečku. plánuju něco podobného i na silvestra ale s flitrama :)


Žádné komentáře:

Okomentovat