map              

sobota 22. prosince 2012

Sovičky z taštičky

Tuhletu dokonalou látečku (tu sovičkovou) jsem si koupila v Jysku (prodejna bytových doplňků kdybyste nevěděli...) ... byla totiž slevněná, tzn mě metr vyšel na 60 kč... a navíc je naprosto dokonalá <3 ještě tam měli další po které mé srdíčko touží.... 


tu puntíčkatou jsem si dokoupila později, chystám se totiž ušít si úžasně úchylné cukrově sladké šatečky ze soví látky se spodničkou z té růžové :) a ve stejném duchu jsem ušila i taštičku kterou vám teď ukážu :) byl to můj první pokus s tímhle rámečkovým zapínáním, a celkem se povedl... i když mi paní tvrdila že látka se do toho má jakoby zmáčknout, což bych musela být asi herkules, takže jsem to tam prostě vlepila :)




na to že to byl první pokus tak dopadl nadmíru dobře, miláčkovi se dokonce ten nápad tak páčil že si ji u mě objednal i jako dárek pro babičku ... a hlavně mám asi novou posedlost a myslím že všechny mé kámošky na letošní narozeniny takovou dostanou :D samozřejmě né se sovičkama :) 

trochu umírněnější verze pro babičku :)



nejradši bych si nechala obě :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat