map              

sobota 15. prosince 2012

Tree skirt :)

už pár let toužím po bílém stromečku, jenom pro to abych na něj mohla dát ty krásné barevné ozdůbky :) doma u maminky máme samozřejmě klasický zelený který ladíme do zlata a oranžova už několik let. no a s tím mojím ťunťou mám celkem volnou ruku, protože on řekl že je mu to jedno aže stromek nepotřebuje... :P tak jsem koupila stromek jaký jsem chtěla :D :D :D sice má jenom 90 cm, ale parády nadělá habaděj :D kromě toho plastového stojanu, který je stejně nakřivo :D ale ten se dá krásně snadno skrýt díky DIY projektu od úžasné Rachel

chudáček z tesca, ale pro byt o výměře 30m2 bohatě stačí :D 

Na tento super rychlý mini projektík potřebujeme: 
látku nebo filc (nejlépe metráž pokud máte to štěstí, ale u nás se dá sehnat jenom A4 na scrapbook)
lepidlo, jehlu, nit
ozdůbky - flitry, placaté dekorace... cokoliv :D

1. je potřeba změřit poloměr jaký má sukénka mít. u většího stromku si s A4 filcem fakt nevystačíte :) mě stačily 2 A4, nakreslila jsem si půlkruhy a ty potom sešila. 
2. doprostřed vystřihneme dírku kterou se protáhne hlavní kmen stromku. na to bacha, abyste neustříhli hned moc velkou, to by pak nemělo ten efekt...
3. dekoracéééé :) můj mini stromík bude růžovo tyrkysovo zelený <3 použila jsem předřezané filcové hvězdičky z OBI (balíček ve kterém je 18 ks, tři barvy za pár korun) a růžové flitry které jsem nalepila



celkový čas: max. 45 minut
celková cena: 65 kč ( flitry jsem měla doma, hvězdičky 45 kč, filc 20 kč)

Žádné komentáře:

Okomentovat