map              

pondělí 10. prosince 2012

ZKRUHU

V sobotu jsem se zúčastnila charitativní tetovací akce ZKRUHU. byl to už třetí ročník, ale pro mě první kterého jsem se zúčastnila :) a mám moc velikou radost. já mám nové tattoo a trošku jsem tím pomohla fondu ohrožených dětí, kterému byl letos výtěžek věnován... a tady pár foteček za které děkuju slečně Š.B. 

tohle úžasné tématické cukroví tam měli napečené :) a na mojem noťásku už můžete vidět novou nálepku z akce (vlevo pod nápisem real)

spousta zajímavých lidiček :)

tetuju se :P



penízky pro dětičky


můj kroužek. je to znak SANKOFA z adinkry :) a musim si oholit ty divné minivlásky :D 

podle posledího součtu se na dětičky vybralo 162 tisíc korunek :) aspoň budou mít hezké vánoce. a na fejsbuku se ještě objeví fotky které každému účastníkovi dělali profi fotografky, tak uvidíte později :)

Žádné komentáře:

Okomentovat