map              

pátek 12. října 2012

Birthday shopping :)

jako už několik let za sebou jsem se těšila jak si na narozeniny koupím svoje růžové vanilkové cigára :) ovšem moje zklamání když jsem zjistila že v průběhu toho roku kdy jsem je neměla je přestali dělat růžové a teď jsou tuctově bílé :( to mi kazí radost ...



takhle vypadaly dřív... 

no a potřebovala jsem nový korektor, takže jsem zabrousila i do drogérky... teda prošla jsem u nás 3 než jsem našla jednu kde měli essence, a to ještě dost bídně zásobenou kolekci... :( takže korektor nemám, za to mám 3 laky po 20 korunách, 2 rtěnky po 30 korunách a birthday girl lak který už mám na nehtech :D to je totiž další tradice, třpytkový lak na narozeniny...





musím do práce, doufám že mi nikdo nezkazí náladu :D a večer jdeme s miláčkem na večeři :D hihi pápá  jdu slavit :D :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat