map              

úterý 9. října 2012

Mother of cities!

výlet do hlavního města se velice vydařil :D dokonce tak že jsem z toho i onemocněla :( ale už je mi líp a mám sílu (a chce se mi :D ) si hrát s blogem :D takže nějaký fotečky z výletu :P Designblok + blbnutí s kamarády a bratránkem + nejlepší místo na světě + nový boty od tety <3 .... parádní den a půl :D

hnedle v předsíni Kafkova domu :) chtěla sem si jednoho ukrást...


velice interesantní, moc jsem to nepochopila ale aspoň to zaujalo :D

spotřebiče značky Kenwood bych brala všechny ;) 
krásné barvičky a retro tvary to je moje...


jídelníček v nejlepším místě na světě....

mozaika Marilyn :)


shake shake <3



ta páska tam asi z nějakého důvodu byla ale to nás nerozhází žejo :D 

Piggy board! :D


a moje nové awesome botičky od tety <3




Žádné komentáře:

Okomentovat