map              

čtvrtek 11. října 2012

Můra

čím jsem starší, tím míň si užívám byt nemocná. ještě před pár rokama na gymplu to bylo super, to jsem zůstala doma, napsala si omluvenku a napsala miláčkovi a on šel za školu a došel za mnou ;) což sice pořád nebylo super ptž mi bylo blbě, ale aspoň se o mě někdo staral <3 teď chodí do práce tak zdrhnout nemůže... i když v neděli se o mě taky staral :-* 
na nemoci jsou fajn jenom ty poslední dny... už nemám teplotu ani mě nebolí v krku, ještě mám trošku rýmu a pekelný kašel čas od času :D ale už můžu normálně fungovat :P 
za poslední dobu jsem nasbírala pár úžasných látek :) ta kytičková bude rozhodně na super retro letní šatky se spodničkou a mašlí. ta pruhovaná asi na overálek ve stylu Beetlejuice :D no a nejvíc miluju ty můrovo motorkové :) ta černá bude na tašku a nějaké mašličky na prodej a chtěla jsem šaty z té bílé,  protože na tom potisku je vidět víc detailů, ale bylo jí v obchodě už málo... takže je z ní sukýnka a na mašličky taky zbyde ;)





v plné práci, místo stolu slouží zem :D


1 komentář:

  1. me kdyz se strihani nevejde na zem, tak se taky vzdycky presunu na zem :D

    OdpovědětVymazat