map              

neděle 14. října 2012

Novinky z Manufaktury

Kosmetiku značky Manufaktura používáme s mámou už přes 3 roky. Mám ji osobně radši než LUSH, kolem kterého je díky blogerkám poslední dobou až moc povyku... a vůně i produkty jsou si podobné..
Kupujeme tam pravidelně vánoční balíčky pro babičku a tetičky, a samozřejmě i pro sebe :) zásoba krémíků a pleťových masek :P a tyhle novinky :D 



 Nová řada pro péči o pleť, která obsahuje odličovací mléko, tonikum a pleťový peeling. Na čištění používám raději gel a tonika mám obrovské zásoby, takže jsem brala jenom peeling. Je krémový, příjemně voní a peelingová zrnka jsou malinká a fajn :)



Krémů na ruce není nikdy dost, a tento z nové grepové řady krásně voní. Miluju vůni grepu :)


Tělový peeling z řady Minerály mrtvého moře. Z této řady mám ozkoušený zatím jenom balzám na rty a hydratační krém, ale všechno to moc pěkně voní :) peeling má hrubá zrnka což mi celkem vyhovuje.



Příště si musím koupit antibakteriální gel s vůní mojito, protože ty drogérkové už mi moc nevoní... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat