map              

pátek 8. března 2013

Bento box

Znáte Bento ? Pochází z Japonska ale zdá se mi že je to čímdál větší trend všude po světě. Jedná se o porci jídla v krabičce, ale jídlo je umělecky naskládané a naaranžované aby vypadalo jako zvířátka, manga postavičky, kytky a podobně... V tomhle umění se dokonce soutěží :) I já jsem zastánce toho, že se jí i očima, a snažím se abych jídlo bylo hezky naservírované :) a taky proto, že se snažím jíst pravidelně si nosím do školy svačinky :) a tak jsem podlehla kouzlu krabiček bento...
Do you know Bento? It comes from Japan, but it seems to be a big trend around the world. It is a portion of food arranged to looklike animals, manga characters, flowers etc. All of it together is put in a box. There are even competitions ... I am a fan of eating with eyes and I can appreciate nicely decorated plate. Also I try for my meals to be served nicely. Also, as my aim is to eat regularly, I carry boxed food with me almost every day. That's how I got into bento...

Tohle je moje nová super úžasno roztomilná krabička Rilakkuma z ebay za necelých 10 USD :) a poštovné zdarma :) 
My new super awesomely cute Rilakkuma bento from ebay for nearly 10 USD free shipping yay :)





a trocha inspirace od mistrů aranžérů :) 
some inspiration from master bento makers...




Žádné komentáře:

Okomentovat