map              

středa 13. března 2013

DIY: Lanterns


 Dneska je sice hnusně takže se to moc nehodí, ale přesto vám ukážu co jsem si vyrobila na jarní a letní sedánky na balkóně :) je to trošku cheat protože na tom není ani moc vyrábění, ale de o ten nápad ne ? :D 


potřebujete: 
malinké flašky od potravin (hořčice, malá tatarka, různé omáčky) 
 dekoratérské kamínky nebo píseček, čajové svíčky, něco na ozdobu

je to velice jednoduché, já jsem na zdobení použila drátek a přívěsky. Ze silnějšího dekoratérského drátku (OBI) jsem si udělala obruč a na každém konci udělala očko. Na jedno z nich jsem přidělala přívěsek... Potom jsem do lahvičky nasypala dekorační kamínky (OBI) a vložila svíčku. Hrdlo je celkem úzké, ale svíčka tam v pohodě projde, akorát se musí zapalovat špejlí... 



et voila... máte krásné, rychlé a jednoduché stojánky na svíčky které vám nezhasne ani vítr :) navíc se píseček dá vysypat a obměnit barvu nebo přívěsek... další způsob který mě napadl bylo obalit skleničky   těmi papírovými jakože krajkovými ubrousky které se dají koupit v papírnictví. když se svíčka potom zapálí, bude dělat hezké stíny :) nejhorší na tomhle je sbírat ty lahvičky, ale pokud doma jíte hořčici ve velkém jako můj chlapec (je to blázen používá ji místo másla) je to hned... :D na léto jich plánuju víc a možná je nějak na balkonku zavěsit :) Přeju pěkné tvoření a pokud je bude někdo dělat, pošlete odkaz jak se vám povedly :)


Žádné komentáře:

Okomentovat