map              

pondělí 11. března 2013

DIY: Embroidered owl tote

projektík který jsem si vysnila a dlouho jsem se na něj těšila... soví taška :) původně jsem sovu chtěla malovat, ale protože mi zaschla barva na látku a v dohledné době byl tohle jediný projekt na který jsem ji potřebovala, nechtěla jsem si kupovat novou... tak jsem sáhla po niti a bavlnce :) čistého času to zabralo 4,5 hodiny, rozdělené asi do dvou týdnů, protože mě vždycky něco vyrušilo... 
práce to byla celkem jednoduchá. vytiskla jsem si obrázek z gůglu na A4 aby zabíral co největší plochu papíru. potom jsem ho přišpendlila a začala vyšívat...takový ten klasický steh který jsme se učili na základce v pracovním vyučování :D a každá kontura objetá dvakrát aby se vyplnily ty mezery mezi stehy :D na fotce to asi není moc vidět, ale abych výšivce dodala na zajímavosti a hloubce, použila jsem na obrys dvojitou nit a uvnitř sovy jednoduchou... a zjistila jsem že se tváří hrozně zle... papír se z hotové výšivky jednoduše odstraní, velké kusy kolem jsem odstříhala, něco otrhala, a když už to nešlo, nechala jsem ho rozmočit a odrhla starým kartáčkem na zuby :D lepší řešení by byl ten sublimační papír :)

i was looking forward to this project for a long time... owl tote :) I originally intended to paint the owl on the fabric, but s my fabric paint was dried out and since I dont have any fabric painting project planned for near future I decided not to buy the paint and went with embroidery instead. It took me 4,5 hours spread over 2 weeks in order to complete, something always distracted me.
it was quite simple to do. I printed out a picture from google, pinned it to my tote and started stitching away. I used the stitch we learned in primary school art class :) dont know the name of it though...I went over every line twice, to fill up the blanks the stitch makes. You can't tell from the picture, but for added depth and interest I decided to use a double floss and only single strand for inner lines. and I found out my owl looks really angry and evil. To remove the paper i simply cut the bigger pieces around the edges, torn some apart and what was left after that, I soaked and then brushed off with an old toothbrush. Now that I think about it, there are some temporary glue papers that could work for this :D