map              

pátek 24. května 2013

All the good things...

Nějaké nové věcičky, všechny jsou na prodej ZDE...
Some new stuff, all for sale HERE

lapač snů speciálně do mého autíčka, byl tam jiný ale rozbil se mi :(  
a tenhle se mi líbí víc... můžu klidně vyrobit jakoukoliv barvu, různé přívěsky, pírka. atd :) 
dreamcatcher especially made for my car <3 I had a different one in there, but it broke, 
and I like this one much more :) I can make these in any color requested, 
with different adornments, feathers etc. 

CENA/ PRICE: 90 CZK

pírkové naušničky, trochu divoká kombinace, ale na léto ideální :) 
feather earrings, a bit wild colour combo, but so great for summer :)

CENA/PRICE: 45 CZK

chryzantémové prstýnky
chrysantemum rings

CENA/PRICE: 35 CZK 

a naposled můj náhrdelník který jste viděli tady, dokončila jsem mu zapínání a moc se mi líbí jak vypadá na krku, pěkně obepnutý jako obojek :D tyhle náramky/náhrdelníky/čelenky/klidně i opasky můžu taky vyrobit na zakázku, samozřejmě cena podle práce :D
and finally, my finished necklace you may have seen here, I finished the closure and I really like the way it looks on my neck, really tight like a dog collar :) I can make these bracelets/necklaces/headbands/even belts according to your requests, the price will reflect the amount of work :)

Žádné komentáře:

Okomentovat