map              

středa 8. května 2013

Tie a knot



V pondělí jsem neměla co dělat, a tak mě nenapadlo nic lepšího než se probrat svojí hromadou látek a zbytků a něco s nima vymyslet :) no a protože jsem slyšela o blešáku který u nás bude v sobotu, rozhodla jsem se šít něco co by se možná dalo prodat :) sice se osobně nejspíš nezúčastním protože mám domluvenou brigádu, ale možná tam vyšlu ségru, pomáhala mi už na dvou a je šikovná prodavačka :D a ještě o mém plánu neví... (čau ségra :D :D :D pujdeš v sobotu na blešák ?

On Monday, I didn't know what to do, so I decided to go through my fabric stash and think of something to do with them. And as I heard about a flea market taking place in my town on Saturday, I decided to make something potentially sellable :) Even though I probably won't be attending personally, because I will be working, but maybe I send my sister to go there :) she helped me before twice, and she is a good saleswoman :) and she doesn't know about this yet :) 



 Kdyby někdo měl zájem o šáteček ve stylu pin-up, cena je 55 Kč a možnosti jsou neomezené... co nemám v zásobě za vzor, můžu sehnat :) 
If anyone is interested in buying a pin-up style headscarf, the price is 55 CZK ($3) and the possibilities are endless. If I don't have a particular pattern you'd like, I can get it :) 


4 komentáře:

  1. TY SRNY!!! Odkud je polštářek? :)

    OdpovědětVymazat
  2. srny jsou povlak z rakouského řetězce KIK jestli znáš :) ještě tam měli sovy-gentlemany a neskonale lituju toho že je nemám...

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé! Já bych měla zájem o šátek ve stylu pin-up! Vypadá skvěle:)
    Kam si o něj můžu napsat? :)

    retrokacenka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě sis o něj napsala :D líbí se ti některý z těch které jsou tady, nebo speciální přání ? :) kdyžtak mi třeba napiš obvod hlavy, jestli máš nějakou nestandartní, udělala bych ti ho na míru :D

      Vymazat