map              

pátek 19. dubna 2013

Quilting

I've wanted to try my hand at quilting for a while. Here is a little rant about my first trial, and also error :D as this whole quilting terminology and stuff is quite new to me, it's only in Czech for now :) Scroll down to see finished pillow case if interested :)

O tom že jsem chtěla zkusit quilting jsem už myslím psala... Ale ještě jsem nepsala jak ten pokus dopadl... Začala jsem s řezáním čtverečků 11x11 cm (aby výsledek byl 10x10) ze starého povlečení. parádní na něm bylo, že na něm byly č různé vzory... takže jsem udělala čtverečky, sešila, překvapivě celkem pěkně navazují v rozích, ale některé čtverečky se trošku roztáhly a já nevím proč :( samozřejmě mezitím pořád žehlit žehlit žehlit... 
Další krok - zažehlení vlizelínu - taky v pohodě, i když po krajích se mi trošku odchlipoval. Nastal ovšem horší problém, jak udělat ten samotný quilting... teda jak ty proužky prošívané udělat rovně... no a na jednom blogu o quiltování jsem našla tip... nalepit tam maskovací pásku a šít podle ní.
Paráda :) jo, jenže jsem se tak zabrala do páskování, potom jsem to musela odložit kvůli úklidu, a potom mě jaksi nenapadlo dát tam tu vycpávku, aby prošité čtverečky byly hezky plastické... oops :P 


na první pokus dobrý ne ? :D 

hototvý a vycpaný

zadní strana jednoduše sešitá jako kapsa 

polštářek u maminky v posteli. A medvěd Eda :D

2 komentáře:

  1. Čtverečky krásně navazují, taky mám v plánu vyzkoušet :-), ale nevím, jestli mám dostatečnou švadleneckou přesnost :D.

    OdpovědětVymazat
  2. no když se podíváš na to moje prošívání tak uvidíš že já taky ne :D a to jsem si ty proužky značkovala lepící páskou :D

    OdpovědětVymazat