map              

úterý 30. dubna 2013

Tattoo Love pt. 3


Další ze série mých tetování :) Tohle je celkem nové, mám ho teprve od září 2012. Je ze salonu z Brna, který mi doporučil kamarád, ale už bych tam nešla, protože se mi moc nelíbilo že mi vypadala barva na několika místech, což se mi předtím nestalo... Tetování se celkem špatně hojilo, i přesto že jsem ho mazala jak vzteklá, a dvě předtím byly úplně  v pohodě, takže to přikládám způsobu práce... Jo a ještě navíc, když jsem si to chtěla nechat opravit, řekl ať dojdu až v létě.. to je snad moje věc kdy to chci opravit ne ?! Ale ten obrázek se mi stejně líbí :)

Next one from my tattoo series. This one is quite new, since September 2012. It's from a studio that is quite popular, it was recommended by a friend, but I wouldn't go there for another, as I didn't like the way they worked, and also, even though I took great care of it while healing, pieces of color got lost somewhere. Yeah, and when I went to get it fixed, he denied, saying I should wait until summer. I think it's my decision when I want my tattoo (that I paid for) fixed.... oh well, but I like the image, anyway.

2 komentáře:

  1. Ono taky záleží na barvách, no... mně třeba vypadává modrá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako při každé nové kérce? já totiž tu další plánuju hodně barevnou a bude tam zas i ta žlutá... :( tak budu doufat že to je anomálie... :)

      Vymazat