map              

středa 3. dubna 2013

Tablet

Juhů :) mám kreslící tablet... Je to jedna z věcí které jsem dlouho chtěla ale nijak zvlášť nepotřebovala. No ale sestry přítel jeden prodával za pár korun, a tak jsem se rozhodla že pujdu do toho :) no a co je nejlepší,když jsme se domlouvali na ceně a přdání a tom že si ho od něj vezmu až za 14 dnů kdy mi dojde výplata, vložila se do toho moje maminka a prostě mu dala peníze ať mi ho donese :D ona je prostě nejlepší... <3
Yay, I've got a graphics tablet :) It's one of those things I wanted for quite some time, but never really needed it. My sister's boyfriend wanted to sell his for a small amount of money, so I decided to get it. When we talked about the price and me getting it from him in two weeks after I got paid, my mom heard us and just gave him the money. She is just the best <3 



a tady je první věcička kterou jsem na něm kreslila :) teda druhá, první bylo samozřejmě jméno :D fakt nevím proč zrovna rybu :) a mamka říkala že měla být zlatá a né modrá... :D
and here is the first thing I've tried to draw on it, well second, the first of course was my name :D if you ask me, I had no idea why I drew a fish but :D :D :D and my mom pointed out it should've been a goldfish not a bluefish :D 





Žádné komentáře:

Okomentovat