map              

úterý 16. dubna 2013

Tattoo Love

Včera jsem byla v salonu Storm tattoo objednat se na nové tetování <3 jupí ... 9. května jdu :) rozhodla jsem se že mezitím každý týden zveřejním jedno ze svých součastných tetování :) jenom aby mi to rychleji uteklo :) 

Yesterday I went to Storm tattoo to make an appointment for a new tattoo <3 May 9 is the date :) and I decided that from now on, every week I share with you one of my current tattoos :) just to make time seem to go faster... 

----------------------------------------------------


Moje první, nechala jsem si ho dělat když mi bylo 17, s falešným podpisem od mamky :D je to Judejský lev, rozhodně to není český lev jak se někteří vtipálci ptají, na to má málo ocasů :D a ani znamení nejsem lev... 
My first, I had it done when I was 17, with my mom's false signature :D its a Lion of Judah, although some people asked me if it was a Czech national symbol (no, that one has 2 tails) and no, I'm not Leo in zodiac :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat