map              

úterý 9. července 2013

Sunrise Ombre



Už jednou jsem úspěšně zkoušela OMBRE nehty. Teď tady mám letní verzi i s návodem kdyby někdo stále tápal (i přesto že internet je jich už teď plný :D ) 

I already succesfully tried OMBRE nails. Now I have a summer version for you, complete with instructions for those who are still lost in it (even though the Internet is full of them :P )



Potřebujeme: laky (já jsem použila žlutý Miss sporty a ostatní od Essence), podložku která jde umýt - doporučuju složku na dokumenty nebo jiný kousek folie, houbičku - já jsem kousek ustříhla z obyčejné kuchyňské
Supplies: nail polish in selected colors, document folder or any other material that can be simply discarded or washed, sponge - i snipped a piece of a kitchen sponge

1. Naneste si první barvu na celý nehet a nechte zaschnout. Po zaschnutí vylijte opatrně trochu dalšího laku na podložu. Namočte houbičku a začněte s ní tupovat po nehtu. Chyba kterou jsem dělala já bylo že jsem s houbičkou třela. Musí se vždycky přiložit a odlepit pro žádaný ombre efekt.  
Fill all your nails with base color and let dry. After this, pour carefully a bit of the second color of choice onto your surface. Dip the sponge and press on the nail. The mistake I made with my first try was that I used the spong kind of like a brush. You need to press and lift and then maybe press again to get the desired ombre effect.

 
2. opakujte i s další barvou(barvami). Mějte na paměti že vždy musíte ubrat trochu plochy na kterou další barvu nanášíte aby se vytvořily přechody.
repeat for the next color(s). keep in mind that you always have to fill a smaller area to create ombre. 

3. samozřejmě houbička není moc přesná, proto dalším krokem je očištění okolí nehtu :D používám na to odlakovač v tužce nebo vatovou tyčinku když tuhle věcičku nemám po ruce.
the sponge is not too acurate, so the next step is to clean around your nail. I use polish remover in a pen or a cotton swab if I don't have that at hand. 

Poslední krok je zalakování průhledným lakem, aby ta paráda aspoň chvilku vydržela. A taky proto že lak tím tupováním ztratí svůj lesk :) Já jsem si to zadělala gelem, takže doufám že mi to aspoň dva týdny vydrží :) Mám ráda upravené a nalakované nehty, ale přes léto na to není moc čas...
The last step is clear top coat, so the beauty stays on for a while. And also, because of the pressing, polish loses it's glossiness. I finished mine with gel, so I hope it stays on for at least two weeks :) I like polished nails, but over the summer I don't have too much time to do that...



Žádné komentáře:

Okomentovat